Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

Essence- I ♥ STAGE/eyeshadow base-REVIEW! (GR)


Hello ladies! Σήμερα έχουμε πάλι REVIEW αλλά αυτή τη φορά για την βάση σκιών απο την αγαπημένη essence. Το συγκεκριμένο προϊόν το έχω πάρει με τα δικά μου χρήματα και μετά απο ανάρτηση που έκανα στη σελίδα μου(αν θες να την επισκεφτείς πάτα ΕΔΩ) πολλές κοπέλες ενδιαφέρθηκαν να μάθουν περισσότερα οπότε ορίστε το blogpost! Και ξεκινάμε!



  • Περιγραφή: Πρόκειται για ένα προϊόν σε ρευστή μορφή το οποίο απλώνεται με ένα "απλικατέρ" βουρτσάκι. Πολύ βολικό και εύχρηστο και για να το εφαρμόσεις αλλά και να το απλώσεις, αν και εγώ προτιμώ να το απλώνω με τα δάχτυλα. Το βρίσκετε στα 4 ml ή 0.13 fl.oz και η τιμή του δεν είναι πάνω από 4 ευρώ, γύρω στα 3,50-3,70. Έχει απαλή μυρωδιά καθώς είναι σχεδόν άοσμο.




  • Χρώμα: Έχει ένα σκούρο μπεζ χρώμα που ίσως πορτοκαλίζει λίγο. Μ'αρέσουν τα primer με χρώμα καθώς καλύπτουν και τυχόν ατέλειες και δυσχρωμίες ή φλεβίτσες στο άνω βλέφαρο και με αυτό το "τρικ", βοηθάει τη σκιά να αναδείξει πιο πολύ το χρώμα της.  


     
  • Διάρκεια: Έκανα ένα test σε αυτό το προϊόν για να δω τι έχει να προσφέρει απο θέμα διάρκειας.
Αυτό είναι το απαλό πρωινό μου αποτέλεσμα(Ώρα 10 π.μ.) Ένα πορτοκαλοκόκκινο σε συνδιασμό με ένα πολύ απαλό μπεζάκι και λίγο καφέ στην κόγχη για σκίαση.

9 ώρες μετά (7 μ.μ.) παρ'όλη τη θολή φωτογραφία φαίνεται καθαρά το πορτοκαλί χρώμα στα αριστέρα, όπως και στα δεξιά φαίνεται η σκίαση με το καφέ χρώμα. 

Συμπέρασμα: Είναι ένα οικονομικό προϊόν καλής σύστασης και ποιότητας. Για το δικό μου κανονικό-μικτό δέρμα δούλεψε καλά-9 ώρες είναι αυτές. Κράτησε τις σκιές στη θέση τους, χωρίς να "μπουν" στις λεπτές γραμμές του ματιού. Για να έμεινε ένα απαλό μακιγιάζ στη θέση του για τόση ώρα, φαντάσου τι μπορεί να γίνει με ένα έντονο!

Θα το ξαναγόραζα; Φυσικά. Είναι οικονομικό, σε μένα τουλάχιστον κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνει, +έχει υπέροχη συσκευασία γιατί να μην υπάρχει στην συλλογή μου; :)
Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Ποιά ήταν η γνώμη σας; Ελάτε να μιλήσουμε στα σχόλια..φιλιά!

8 σχόλια:

  1. Εχω και εγώ αυτήν την βάση από την essence και μου αρέσει αν και δεν έχω δοκιμάσει κάποια άλλη για να κάνω την σύγκριση!
    Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το γλυκοκοιτάζω καιρό,εεεε τώρα θα το πάρω σίγουρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ρε φιλε τι βλεφαριδες ειναι αυτες...εγω πρεπει να βαλω 3 στρωσεις μασκαρα για να δειχνουν αξιοπρεπεις..χαχα...δεν την εχω δοκιμασει τη συγκεκριμενη βαση αλλα θα μπεισ σιγουρα στη wishlist

    ΑπάντησηΔιαγραφή

gif kisses photo: kisses kiss.gif
gif kisses photo: kisses kiss.gif
Brown Bobblehead Bunny