Κυριακή 17 Αυγούστου 2014

ΟΟΤD:Floral Dress-GR


Γενικά είμαι απο τα κορίτσια που αγαπούν πολύ οτιδήποτε floral. Στο συγκεκριμένο post θα σας δείξω ένα όμορφο φόρεμα με print, τι άλλο; floral.


Είναι σκούρο μπλε,strapless με μια όμορφη λεπτομέρεια στην πλάτη. Είναι το φόρεμα που φοριέται και το πρωί-όπως εδώ- με ένα απλό πεδιλάκι, αλλά κατά τη γνώμη μου και βράδυ με μια πλατφόρμα.
Εγώ το συνδίασα με καφέ αρχαιοελληνικά τύπου πέδιλα και μια μεγάλη καφέ τσάντα. Το σκούρο μπλε με το καφέ μ'αρέσουν πολύ συνδιαστικά.

Φόρεμα: Bershka
Πέδιλα: Voi&Noi

Aυτό το μικρό post για σήμερα! Πείτε μου αν σας αρέσουν τα floral φορέματα, αν σας άρεσε αυτό που διάλεξα εγώ, τι κάνατε χθες κλπ κλπ :Ρ
Ραντεβού στα σχόλια! 

9 σχόλια:

  1. Εχεις προβλημα με νευρικη ανορεξια?Μου φαινεσε αρκετα αδυνατη ;ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλε φαε τη γλωσσα σου! :Ρ οχι δεν εχω καποιο προβλημα παντα ετσι ημουν :Ρ

      Διαγραφή
    2. ειμαι αγορη 20 ετων και δεν μπορο να κανο σοστα μια σχεση .θελο καπιες σιβολε θελο

      Διαγραφή
  2. Τέλειο φορεματακι !!! Λατρευω τα φλολαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτο που θα πω ειναι λιγο ακυρο σε σχεση με το βιντεο :P απλος ηθελα να ρωτησω αν θα μπορουσες να κανεις βιντεο στο youtube με Q&A Γιατι θελω να σου αφησω μερικες ερωτησεις!Κατι ακομα,αν θα μπορουσες να μου πεις το φβ σου για να σου γραφω ακο εκει ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραιο το φορεματακι σου!Α και επισης εισαι θεα και λατρευω ολα σου τα βιντεο!Θα σε παρακαλουσα να κανεις πιο συχνα βιντεο γιατι μας λειπεις οταν δεν κανεις βιντεο!!Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

gif kisses photo: kisses kiss.gif
gif kisses photo: kisses kiss.gif
Brown Bobblehead Bunny