Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Υπάρχουν τελικά 13 ζώδια;


Και ποιά γυναίκα δεν λαμβάνει υπ'όψιν της τα ζώδια; 
Μετά απο ένα post που διάβασα στη σελίδα:http://www.syllogi.gr/archives/28268 Δείτε τι ανακάλυψα:
Μια οµάδα αστρονόµων µε επικεφαλής τον Παρκ Κανκλ, µέλος του ∆.Σ. του Πλανητάριου της Μινεσότας, ισχυρίζεται ότι τα ζώδια φτιάχτηκαν πριν από 2.000 χρόνια βάσει της θέσης του Ηλίου στον ουρανό, λόγω όµως της ταλάντωσης του άξονα περιστροφής της Γης τα άστρα έχουν µετατοπιστεί στον ουρανό από τότε που αναπτύχθηκε η αστρολογία.Και αυτό σηµαίνει ότι οι ηµεροµηνίες στις οποίες αντιστοιχούν τα ζώδια είναι σχεδόν έναν µήνα λάθος. Οι αστρονόµοι θεωρούν ότι η θέση των αστεριών θα έπρεπε να έχει επαναπροσδιοριστεί στο πέραµα των αιώνων. «Το πρόβληµα είναι ότι οι θέσεις αυτές εντοπίστηκαν χιλιάδες χρόνια πριν και από τότε άλλαξαν», τονίζει ο καθηγητής και προσθέτει: «Οι αστρονόµοι, που φυσικά δεν έχουµε καµιά σχέση µε τους αστρολόγους, υπολογίζουµε εδώ και καιρό τον Οφιούχο ως 13ο αστέρι. Αν αποδεχτούν την ύπαρξή του και οι αστρολόγοι, αυτοµάτως θα οµολογούν ότι τόσα χρόνια στήριζαν την ειδικότητά τους σε ένα λάθος».«Η αστρολογία μας λέει ότι ο Ηλιος βρίσκεται στην τάδε θέση, ενώ η αστρονοµία λέει ότι βρίσκεται σε άλλη θέση», σχολιάζει στο LiveScience o Τζο Ράο, αστρονόµος του Πλανητάριου Χέιντεν της Νέας Υόρκης και συντάκτης του Space.com. Η απόκλιση από τον ζωδιακό κύκλο που χρησιµοποιούν οι αστρολόγοι οφείλεται στη λεγόµενη µετάπτωση – τον κλυδωνισµό στον άξονα περιστροφής της Γης που προκαλεί η βαρυτική έλξη της Σελήνης. Χρειάζονται µάλιστα 26.000 χρόνια µέχρι να ολοκληρωθεί ένας κύκλος µετάπτωσης και να επανέλθει ο ουρανός εκεί που ήταν κάποτε. «Ο αρχαιότερος γνωστός αστρονόµος που αναγνώρισε και υπολόγισε την κίνηση της µετάπτωσης ήταν ο Αρίσταρχος ο Σάµιος, που έζησε γύρω στο 280 π.Χ.», επισήµανε ο Ράο.

Mε αυτή τη λόγική εγώ που είμαι γεννημένη στις 7/7(καρκίνος) είμαι δίδυμος! Τα σχόλια δικα σας!
Ευχαριστούμε τον ιστότοπο http://www.syllogi.gr/archives/28268 για την πληροφορία αυτή!

6 σχόλια:

  1. Εγω 16/2 ειμαι υδροχοος. Απ οτι βλεπω εξακολουθω να ειμαι ( η μηπως ειμαι μιση αιγοκερως μιση υδροχοος?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την ξερω και εγω αυτη τη θεωρια γιατι το εχω ψαξει πολυ με την αστρολογια αλλα αν κρινω απο μενα μαλλον δεν ισχυει γιατι ειμαι κλασσικοτατη Ζυγος! Καμια σχεση με Παρθενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα εδω και 19 χρονια καρκινος ειμαι δεν θα μου αλλαξουν εμενα το ζωδιο στα καλα του καθουμενου!

      Διαγραφή

gif kisses photo: kisses kiss.gif
gif kisses photo: kisses kiss.gif
Brown Bobblehead Bunny